Potwierdzamy że na studiach Andragogika i Gry Umiejętnościowe akceptujemy następujące zagadnienia do superwizji końcowej:
gra zespołowa – „Definicja śmierci w ujęciu różnych autorów” oraz „Zjawisko janczerstwa na modelu Mehmecka Sokdovicia”
zabawa edukacyjna : „Przyczyny wypadków narciarskich na terenie Bieszczadzkiej Grupy GOPR w latach 2004/2005-2008/2009” oraz „Kultura Romów (Cyganów). Obyczaje i tradycja”
gra zespołowa : „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.” oraz Gry Decyzyjne i „Warunki klimatyczne Islandii”
symulacja komunikacyjna : „Rozwój kulturowy i promocje powiatu wrzesińskiego” oraz „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza”
zabawa decyzyjna : „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” i „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii”
zabawa słownikowa : „Wizerunek Adama Mickiewicza w Polsce i na Litwie-aspekt literacki oraz kulturowy” i „Przezwiska nadawane przez uczniów na przykładzie wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”
zabawa edukacyjna – „Polki we współczesnym życiu politycznym” oraz „Osobliwości przyrodnicze Roztocza”
gra biznesowa – „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej” oraz „Polsko-ukraińskie miejsca pamięci na drodze ku pojednaniu. Synteza na podstawie seminariów historycznych Polska-Ukraina: trudne pytania”
gra kreatywna – „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej” oraz „Obraz Ameryki w kinie europejskim i amerykańskim”
Tags :
Ćwiczenia szkoleniowe |
Gry szkoleniowe |
negocjacje