Potwierdzamy że na studiach Trening Kreatywny i Gry Szkoleniowe akceptuje się następujące zagadnienia do superwizji końcowej:
gra biznesowa : „Komunikacja symboliczna i znaczenie kolorów na modelu stroju Polek po 1989 roku” oraz „Polska literatura podróżnicza. Na podstawie pierwszych twórców romantycznych”
symulacja biznesowa – „Trzecia Rzesza w opiniach pracy polskiej w latach 1933-1939 ” oraz „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na modelu Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
symulacja biznesowa : „Media jako czwarta władza” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Komercyjne i antykomercyjne skutki oddziaływania zakazanej reklamy”
zabawa edukacyjna – „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej” i „Motyw diabła we współczesnym życiu politycznym”
zabawa biznesowa – „Internet globalne zagrożenie kulturowo-cywilizacyjne” oraz „Wizerunek prostytutki w prozie naturalistycznej (na przykładzie Nany E. Zoli i Damy Kameliowej A. Dumas – syna)”
symulacja zespołowa – „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka” oraz „Ekstremalne temperatury powietrza w Polsce południowo-wschodniej w latach 2006-2013”
zabawa biznesowa – „Myślenie Zachodu i Wschodu na modelu starożytnej Grecji i Chin” i „Laserowe barwienie metali”
zabawa zespołowa : „Monografia hydrograficzna gminy Jedlińsk” i „Charakterystyka tabloidu na danych źródłowych z polskiego dziennika Fakt”
zabawa językowa : „Samorządowa kampania wyborcza w Gnieźnie w 2006 r. na łamach prasy lokalnej” i „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki”
Tags :
Gry symulacyjne |
Symulacje biznesowe |
zarządzanie